Burton - це популярний у всьому світі бренд сноубордичної екіпіровки, який завоював своїх споживачів багатофункціональністю, практичністю і високою якістю продукції.
Засновник марки Джейк Бертон Карпентер вважається винахідником сноуборду, хоча сам автор відхрещується від такого факту, так як стверджує, що всього лише удосконалив дошку, яка вийшла у світ ще в 1965 році в якості дитячої іграшки.
Більш детально ознайомитися з інформацією про товари ТМ Burton і придбати їх - можна в розділах нашого інтернет-магазину.
Джейк Бертон народився в 1954 році в штаті Техас. Дитинство його проходило на узбережжі океану, де головним захопленням народу, природно, був серфінг. Але, не дивлячись на це, хлопчик найбільше любив час, коли вулиці покривалися сніжним килимом, в школі скасовувалися заняття і він тішився зимовими розвагами. Коли Джейку виповнилося 7 років, батьки вперше відвезли його на лижний курорт у Вермонті. Ставши на лижі, хлопчик, буквально відразу ж впевнено поїхав, а через деякий час - перевершив усіх однолітків.
Кілька років Бертон провчився в школі-інтернаті, яку колись закінчив його батько. Але з причини своєї непосидючості і поганого поводження, - він був виключений. Потім був перехід в нову школу, де хлопець серйозно захопився катанням на снерфері - попереднику майбутнього сноуборду. Недосконалість конструкції виробу стала стартом для роздумів Джейка по розробці більш зручного та функціонального снаряда.
Наступні факти біографії винахідника мали такий же "буйний" і короткочасний характер, як і характер Бертона. Після закінчення школи він вступив до Колорадського університету, де не протримався і року. Потім пошук себе і свого шляху в житті привів хлопця на роботу в стайню... Але і цей період тривав смішний відрізок часу. І тільки випадок 1977 року зіграв важливу роль в розстановці життєвих пріоритетів молодого хлопця.
Знайомство з керуючим інвестиційним фондом на Манхеттені Віктором Нідерхоффером влаштувала сестра Бертона. Компанія спеціалізувалася на скупці невеликих фірм і перепродажем їх більш великим виробництвам. Джейка взяли на роботу. Оскільки керуючий був зайнятий судовим процесом, - на нового співробітника звалилася маса роботи. Його основним завданням була оцінка бізнес-успішності тих суб'єктів, які планувалося купувати. Величезний фронт завдань і аналітичної діяльності був не під силу Бертону. Тому, навіть не дивлячись на високу зарплатню, незабаром він пішов з посади. Але те, що хлопцеві вдалося засвоїти за цей період, надалі дуже допомогло йому розпочати власну справу. Побачивши багатьох бізнесменів і їх заповзятливу діяльність, він усік, що найголовніше - це цікава ідея.
Джейк, зваживши всі "плюси" і "мінуси", вирішив ризикнути. Отримавши в спадок від бабусі 120 тисяч доларів, - почав будувати свій бізнес. Його ідея полягала в доопрацюванні та удосконаленні того самого снерфера, що представляв собою гібрид лиж і дошки для серфінгу. Ніякого бізнес-плану він не мав на озброєнні. Просто приблизно прикинув і встановив собі "планку" продуктивності: 50 дощок в день. Багато помилок було зроблено тільки через непродуманість і недосвідченість починаючого бізнесмена: неправильні розрахунки в кількості, нерозуміння ринку споживачів і т.д. Але всі вчаться на своїх помилках.
Через кілька років, коли Джейк продав свій 700-й сноуборд, він прийняв цей факт, як перемогу. В принципі, так і було, адже всю свою продукцію Бертон сам особисто розвозив по магазинах, де йому доводилося пояснювати, що новий продукт набагато зручніший і буде користуватися попитом. У підсумку, новинку купували тільки на пробу, в невеликих кількостях, так ніхто ще не розумів, як цей товар буде продаватися.
Пройшовши цей період у своєму житті, Бертон осмислив ще одну помилку: будучи великим шанувальником катання на дошці, яке тільки зароджувалося, він рекламував саме вид спорту, а не свою продукцію. Тому, дуже важливим для нього було визнання і розвиток сноубордингу на зимових курортах. Дії підприємця в цьому руслі увінчалися успіхом в 1984 році. Керівництво лижного курорту Stratton Mountain, після довгих дискусій про те, пускати бордерів на спуск чи ні, прийшло до висновку, що всі були проти, але ніхто не міг обгрунтувати реальну причину такої думки. У слідстві було прийнято рішення - дати зелене світло новому виду спорту. Цей шанс для Бертона став моментом зльоту. Існуюча під керівництвом Джейка компанія Burton Snowboards & nbsp; піднялася на вершину успіху. Перевершив в успіху на 15 років своїх потенційних конкурентів Adidas i Nike, які порахували сноубординг неперспективним видом спорту, - компанія стала світовим культовим виробником сноубордичної екіпіровки.
До цього дня компанією управляє Джейк Бертон, який приймає в свої ряди тільки тих співробітників, хто дійсно любить тематичний вид спорту.
Компанія випускає ряд одягу, взуття та аксесуарів. Якість, - як завжди - на висоті. Тому, навіть в кризовий 2001 рік продажі корпорації збільшилися на 4%, хоча цінова політика, - вище середньої.
У 2002 році виріс ажіотаж навколо сноубордингу. Причиною цього стала перемога Росса Пауерса і Келлі Кларк на Олімпійських іграх в Солт-Лейк-Сіті, які, природно, виступали на дошках від Бертон.
Маючи таку історію і популярність, речі від торгової марки Burton користуються величезним попитом і в нашій країні. Все більше людей відкривають для себе красу зимового відпочинку і віддають перевагу перевіреним часом виробам. Величезний вибір товарів від світового лідера Ви можете переглянути на сторінках нашого інтернет-магазину brooklet.com.ua. Наші менеджери нададуть Вам всю потрібну інформацію. Пишіть, телефонуйте! Ми Вас чекаємо!