Brooklet – український бренд гірськолижного одягу та туристичного спорядження.
В перекладі з англійської мови назва бренду звучить як «струмок». Таке ім’я якнайкраще характеризує дух та ідею організації, яка наче водний потік долає перешкоди торуючи нові шляхи в незвіданих краях.
Ідея створення власного бренду належить підприємцю Артуру Морозу, який ще з 2009 року активно здобував практичний досвід в цьому напрямку. У часи, коли інтернет магазини тільки починали освоювати український ринок мало хто наважувався продавати одяг через всесвітню мережу. Не маючи підтримки серед близьких людей та бізнес партнерів Артур наважується зробити крок у невідомість – створити один із перших інтернет магазинів одягу. Ризик виправдав себе – вже з перших днів покупці створювали великі черги до магазину, який тоді був завбільшки з комірчину.
В цей час Артур відкриває для себе світ гірьколижного спорту. Здавалося б звичайне хобі поступово переростає у чітку візію майбутнього розвитку. В 2014 році створюється торгова марка Brooklet, яка відкриває нову для себе нішу гірськолижного та туристичного одягу і спорядження. Бажаючи зробити товар доступними для бюджетного покупця доводилось миритись із різноманітними недоліками та недопрацюваннями самого товару.
Щоб якось виправити цю ситуацію вирішено створити власну лінійку гірськолижного одягу, яка поєднала б усі необхідні функціональні атрибути і була доступною кожному, хто бажає спробувати свої сили на снігових схилах. Протягом 2018-2019 років через особисті візити налагоджено виробництво одягу у В’єтнамському містечку Хошимін.
Перша колекція гарно себе зарекомендувала і вселяла надії в безхмарне майбутнє, але настала загальновідома світова пандемія. Дотримуючись усіх карантинних вимог бренд продовжував працювати і всупереч усьому міцно ставати на ноги. З кожним новим роком вносились покращення до чоловічих та жіночих моделей.
Повномасштабне вторгнення стало справжнім контрастним душем для бренду. Звичне для туризму спорядження, як то термобілизна, спальні мішки, пальники та ін. прямим потоком переходило для задоволення потреб наших захисників. В той час зародилась ідея, щоб розширити асортимент власного виробництва використовуючи саме українські потужності: розробити моделі термобілизни, флісів, мембранних вітрівок, тощо які були б корисними у військовому та цивільному житті.
Дискусійним залишилось питання доцільності в розробці нових моделей гірськолижного одягу. Та це питання допомогли вирішити самі військові, які часто навідувались до магазину саме для придбання лижних аксесуарів. Активно проведений час зі своєю сім’єю на засніжених схилах допомагає їм краще відновитись, набратись нових сил.
Зважаючи на це виношуємо в наших планах ідею створення додатково чоловічих і жіночих гірськолижних анораків, костюмів, оновлення існуючих моделей.
Враховуючи все описане тепер наша місія звучить як: надати покупцям можливість швидко купити онлайн гірськолижне та туристичне спорядження для відпочинку і якісного відновлення в горах.